Yayın Tarihi: 24.08.2023 10:44

1. Yaz okulunda diğer üniversitelerden ders alacak öğrencilerin başvuruları aşağıda açıklandığı şekilde Öğrenci Bilgi sistemi ile alınacaktır.

2. Öğrenci şablonu doldurup OBS sistemine yükleyecektir.

3. Yaz okulunda diğer üniversitelerden ders alacak öğrenciler “Yaz Okulunda Diğer Üniversitelerden Ders Alma Formu” nu
https://obs.isparta.edu.tr/Dokumanlar/yaz_okulu_ders_sablon.docx
doldurarak alacakları dersler ile ilgili başvuruda bulunabileceklerdir. Bu form bilgisayar ortamında doldurulmalı, çıktı alınarak imzalanmalı, tarayıcı ile taranarak pdf formatına çevrilmeli ve Dışarıdan Yaz Okulu Ders Alma Başvuru menüsüne gidilerek sisteme yüklenmelidir.

Formdaki özellikle ders içeriklerinin olduğu linklerin çalıştığı ve doğrudan ilgili dersin içeriğini gösterdiği öğrencilerin sorumluluğundadır. Teyit edilemeyen ders içerikleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

4. YÖK dersleri haricinde alınacak dersler yüz yüze olmalıdır. Başvurulan üniversitede ders uzaktan ise ders alınmamalıdır. Alınacak derslerin yüz yüze yapıldığına dair yaz okulunda ders alınan üniversiteden onaylı resmi belge getirilecektir. Bu belge yaz okulu sonrası da getirilebilir ancak getirilen belge sonrası dersin uzaktan yapıldığı anlaşılırsa dersin kabulü yapılmayacaktır. Bundan dolayı sorumluluk öğrenciye aittir.

5. Yaz okulunda birden fazla ders alınması durumunda ders alınan üniversitelerden ders programlarını gösterir onaylı resmi belge getirilecektir. Bu belge yaz okulu sonrası da getirilebilir ancak bu ders programlarında derslerin çakıştığı anlaşılırsa çakışan derslerden sadece bir tanesi kabul edilecektir. Bundan dolayı sorumluluk öğrenciye aittir.

6. Yaz okulunda en fazla 20 kredi (AKTS) ders alınabilir.

7. Öğrenciler diğer üniversitelerden aldığı derslerin notlarını eğitim-öğretim dönemi başlamadan önce üniversiteye ulaştıracaktır. Sorumluluk öğrenciye aittir.

Öğrenci Form Gönderme Ekranı