YKS ile yerleştirilen öğrencilerin e-devlet üzerinden
ilk kayıtları |
1-3 Eylül 2025 |
YKS ile yerleştirilen öğrencilerden
e-devlet kaydı yaptıramayanlar için şahsen kayıt işlemleri |
1-5 Eylül 2025 |
E-Devlet üzerinden kayıt yapmasında
sakınca olmayıp süresinde kayıt yaptıramayanlar için şahsen kayıt işlemleri |
4-5 Eylül 2025 |
Öğrenim ücretlerinin yatırılması |
1-5 Eylül 2025 |
Derslerin Atanması-Öğrenci Bilgi Sitemi
tarafından (sadece güz döneminde) atanacaktır. Derslerin Başlaması |
12 Eylül 2025
15 Eylül 2025 |
İngilizce Muafiyet Sınavı Başvuruları (OBS) |
1-5 Eylül 2025 |
Temel bilgi Teknolojileri Muafiyet
Sınavı Başvuruları (OBS) |
1-5 Eylül 2025 |
Kayıt dondurma Başvuruları (Başvurular
kayıt olunan bölüme şahsen yapılacaktır.) |
15-26 Eylül 2025
|
Ders Muafiyeti Başvuruları (Başvurular https://obs.isparta.edu.tr adresinden yapılacaktır.) |
15-26 Eylül 2025 |
E-DEVLET ÜZERİNDEN
ELEKTRONİK KAYIT
Aday öğrenciler için e–kayıt
zorunlu olmayıp isteğe bağlıdır.
Elektronik kayıt (e–kayıt) yaptırmak isteyen aday öğrencilerin (şayet
yoksa) PTT şubelerinden e– devlet şifresi almaları gerekmektedir.
E-kayıt
kılavuzu için tıklayınız.
E–kayıtta öğrencinin yerleşme bilgileri ÖSYM
verisinden otomatik olarak gelecek olup. Millî Eğitim Bakanlığından lise mezunu
olup olmadığına dair bilgi de aynı ekranda yer alacaktır. Askerlik durumu kayıt
olmalarına engel olmayacaktır. Ancak Millî Eğitim Bakanlığından lise mezuniyet
bilgisi alınamayan öğrenciler Elektronik kayıt yapamayacak ve Üniversitemize
yönlendirilecektir.
e-Devlet
resmi adresi olan https://www.turkiye.gov.tr/ adresine giriş yaparak
e-Hizmetler bölümü altında yer alan ‘Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı' başlığı
altındaki bölümde Üniversite E-kayıt seçeneğini seçerek karşınıza gelen ekran
üzerindeki adımlar geçilerek e-kayıt işlemini gerçekleştirilebilirsiniz. E-kayıt
seçeneği seçildikten sonra ->Bilgi güncelleme işlemi yapılacak Üniversite
isimleri olan liste açıldığında -> “Devam Et” butonu tıklanacak Ekrana gelen
yerleştirme bilgileri ve Üniversite duyurusu incelenip -> “Onaylıyorum”
kısmına “Evet” yazılacak -> Cep telefonuna gelen kod “Doğrulama Kodunuz”
alanına yazılacak ve -> Devam Et butonuna basılacak -> “Dosyayı indir” bağlantısı ile
bilgisayara kayıt edilecek -> Sisteme tekrar giriş yapılarak kayıt kontrol
edilecektir.
E-Devlet üzerinden elektronik kayıtlar 1-3 Eylül 2025 tarihleri arasında
gerçekleştirilecektir. Kayıt işleminden sonra mutlaka kayıt yapıldığına dair
belge alınmalıdır. Bu yöntemle kayıt işlemini tamamlayan öğrencilerin
Üniversitemize kayıtlarla ilgili olarak gelmelerine veya herhangi bir belge
getirmelerine gerek yoktur. e-Devletten kayıt olan öğrencilerimiz daha sonra
yine e-Devletten öğrenci belgesi alabilirler.
E-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT YAPAMAYAN ADAYLAR İÇİN ŞAHSEN KAYIT
1) “Sağlık Kurul Raporu” ve “Adli
Sicil Kaydı” istenen programlarda e-Kayıt yapılamaz. Bu adayların 1-5 Eylül 2025 tarihleri arasında şahsen Sağlık Kurulu Raporu ve Adli Sicil Arşiv Kaydı
belgelerini okula teslim ederek kayıt yaptırması gerekmektedir. (Bakınız: Kayıt
için Gerekli Belgeler 2). Belgelerinin incelenmesi sonucu kaydı onaylanan
öğrencilerin kaydı yapılacaktır.
2) E-Devlet üzerinden kayıt yapmasında sakınca olmayıp süresinde
kayıt yaptıramayan öğrenciler 4-5 Eylül 2025 tarihleri arasında şahsen ilgili birime Kayıt
yaptırabilecektir.
3) Bir yükseköğretim programına
kayıt hakkı kazanan ancak ortaöğretim kurumlarından mezun olamayarak bütünleme
veya tek ders sınava girecek adayların da belirlenen tarihlerde yükseköğretim
kurumlarına geçici kayıtları yapılacaktır. Bu adayların mezun olduklarına
ilişkin belgelerini, 31 Aralık 2025 tarihi mesai bitimine kadar yükseköğretim
kurumuna ibraz etmeleri halinde Açık Öğretim Liseleri öğrencilerinden bir
yükseköğretim kurumuna yerleşen adayların ise mezun olduklarına ilişkin
belgelerini 30 Ocak 2026 tarihi mesai bitimine kadar yükseköğretim kurumuna
ibraz etmeleri halinde, asıl kayıtları yapılacaktır. Bu tarihe kadar mezun
olduklarını belgelemeyenlerin geçici kayıtları silinecek ve bu durumda olup
belirlenen tarihlerde geçici kayıtlarını yaptırmayan adayların kayıtları
yapılmayacaktır.
ŞAHSEN
YAPILAN KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER
a) Adayın mezun olduğu ortaöğretim kurumundan aldığı
diplomanın aslı veya onaylı örneği ya da yeni tarihli mezuniyet belgesi
b) Yükseköğretim kurumlarına kayıt işlemlerinde
öğrencinin YÖKSİS veri tabanında başka bir yükseköğretim kurumunda kayıtlı
olduğunun tespit edilmesi halinde aynı düzeyde örgün bir programa kayıt
yaptırmaması halinde ortaöğretim diplomasının aslı olmadan da kaydı yapılarak
daha önce kayıtlı olduğu yükseköğretim kurumundan bu bilgi teyit edilecektir.
c) Aday ek puandan yararlanarak yerleştirilmiş ancak
alanı diplomasında veya mezuniyet belgesinde belirtilmemişse, hangi okul ve
alandan mezun olduğunu gösterir resmî belge (METEM programlarından mezun
olanların diplomalarında okul adı olarak, diplomayı düzenleyen merkezin adı
yazılmaktadır.)
c) 12 adet 4,5 cm x 6 cm boyutunda fotoğraf
d) Katkı payının/öğretim ücretinin ödenmesi ile
ilgili belge
e) Kayıttan önce belirlenip üniversite tarafından
ilan edilecek diğer belgelerin aslı veya üniversite onaylı suretleri
YKS
ile bir yükseköğretim programına yerleşen yükümlülerin askerlik durumları,
üniversitemiz tarafından http://kamu.turkiye.gov.tr
internet adresinde görülebilecektir.
Adayların askerlikle ilgili
sorunları için askerlik şubelerine, kredi konusunda ayrıntılı bilgi için de
Kredi ve Yurtlar Genel Müdürlüğüne başvurmaları gerekmektedir.
Yükseköğretim programlarına
yerleşen adayların yerleştirme sonuçları (engel bilgileri de dâhil),
Yükseköğretim Kurulu Başkanlığına (YÖK) ÖSYM tarafından elektronik ortamda
iletilecektir.
ŞAHSEN YAPILAN KAYITLA İLGİLİ BİLGİLER
a) Adayların kayıt için bizzat başvurmaları (elektronik
kayıt hariç) gerekmektedir. Posta ile kayıt yapılmaz.
b) Kayıt için istenen belgelerin onaysız sureti veya
fotokopisi kabul edilmez.
c) Belgeler eksik ise kayıt yapılmaz.
d) Belirtilen tarihler arasında kaydını yaptırmayan
aday herhangi bir hak iddia edemez.
e) Yükseköğretim kurumları, kayıt yaptıracak
adaylardan sağlık kurulu raporu isteyebilir.
f) Üniversiteler, gerçeğe aykırı beyanda bulunarak
kayıt yaptıran adaylar hakkında gerekli yasal işlemleri yapmaya yetkilidir.
Kılavuzlarda yer alan yükseköğretim programlarında aynı anda örgün
iki ön lisans veya iki lisans programına kayıt yaptırılamayacağına ve eğitime
devam edilemeyeceğine ilişkin Yükseköğretim Genel Kurul kararı uyarınca,
durumları bu açıklamaya uyan adaylar halen kayıtlı oldukları yükseköğretim
kurumundan ilişiklerini kesmedikleri takdirde yeni yerleştirildikleri
yükseköğretim programına kayıt yaptıramazlar. Söz konusu kararlar öğrencilerin
YKS tercih ve yerleştirmelerinde herhangi bir programa yerleştirilmesine engel
değildir. Bir yükseköğretim programına kayıt hakkı kazanan ancak ortaöğretim
kurumlarında, ön lisans programında veya lisans programlarında mezun aşamasında
olup staj, bütünleme veya tek ders sınavına girecek adayların da belirlenen
tarihlerde yükseköğretim kurumlarına geçici kayıtları yapılacaktır. Bu
adayların mezun olduklarına ilişkin belgelerini, 31 Aralık 2025 tarihine
kadar yükseköğretim kurumuna ibraz etmeleri halinde asıl kayıtları
yapılacaktır. Açık Öğretim Liseleri öğrencilerinden bir yükseköğretim kurumuna
yerleşen adayların ise mezun olduklarına ilişkin belgelerini 30 Ocak 2026
tarihine kadar yükseköğretim kurumuna ibraz etmeleri halinde, asıl kayıtları
yapılacaktır. Bu tarihe kadar mezun olduklarını belgelemeyenlerin geçici
kayıtları silinecek ve bu durumda olup belirlenen tarihlerde geçici kayıtlarını
yaptırmayan adayların kayıtları yapılmayacaktır. Durumları aşağıdaki bentlerden
birine uyan adaylar için uygulanmak üzere;
a) 1111 sayılı Askerlik Kanunu hükümlerine ve bu konuda Millî
Savunma Bakanlığınca yayınlanan prensip emirlerine göre askerlik hizmetlerini
erteletme hakkını kaybedenler,
b) İki veya üç yıllık bir yükseköğretim programını bitirmiş olup
dört yıldan daha az süreli bir başka yükseköğretim programına girmek
isteyenlerden askerliğini yapmamış olanlar (İki veya üç yıl süreli bir
yükseköğretim programından mezun olup askerliğini yapmamış olan adaylar, dört
yıl veya daha fazla süreli bir yükseköğretim programına girmek için 2025-YKS'ye
başvurabilirler.),
c) Dört yıl veya daha fazla süreli bir yükseköğretim
programını bitirmiş olanlardan askerliğini yapmamış olan adaylar2025-YKS sonucunda herhangi bir yükseköğretim
programına yerleşmeleri durumunda bu adayların kayıtları yapılacaktır. Ancak bu
durumdaki adayların askerlikleri tecil edilmiş ise askerlik tecil sürelerinin
bitimine kadar kayıt hakkı kazandıkları programda eğitime devam edebilecek,
tecil sürelerinin sona ermesi hâlinde askerlik erteleme haklarını
kaybettiklerinden bu durumdaki adayların kayıtları dondurularak, askerlik
hizmetlerini yaptıktan sonra eğitime devam edebileceklerdir.
Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri
(önlisans) Programına kayıt yaptıracak öğrencilerin (Bk. 10)
SİVİL HAVACILIK KABİN HİZMETLERİ
(önlisans) eğitimi mesleğini icra edebilmek için aranan nitelikler:
a) Adli sicil kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmamak.
b) Bayanlar için 160 cm-180 cm arası boya sahip olmak (ağırlığı, boy
uzunluğunun santimetre olarak ifade edilen değerinin son iki rakamından en çok
5 kilogram fazla veya 15 kilogram noksan ağırlıkta olmak).
c) Erkekler için 170-190 cm arası boya sahip olmak (ağırlığı, boy
uzunluğunun santimetre olarak ifade edilen değerinin son iki rakamından en çok
5 kilogram fazla veya 15 kilogram noksan ağırlıkta olmak).
d) Sağlık durumu uçuşa elverişli olmak (Sivil Havacılık Genel
Müdürlüğünce yetkilendirilmiş havacılık tıp merkezlerinde yapılan muayene
sonucunda uçuşa elverişli olduğuna dair rapor almaları gerekmektedir.).
e) Kabin memuru üniforması giyildiğinde vücudunun görünecek yerlerinde
dövme, yara izi vb. bulunmamak.
f)
Bu programa yerleşen
aday öğrencilerden programa kayıt esnasında mesleği icra edebilmek için aranan
nitelikleri sağlamamalarına rağmen kaydolarak eğitim almak istemeleri halinde
adayların bilgilendirilerek Sivil Havacılık Genel Müdürlük tarafından hazırlanan
taahhütnamenin adaylar tarafından doldurularak imzalanması durumunda
kayıtlarının yapılması
SİVİL HAVA ULAŞTIRMA İŞLETMECİLİĞİ (ön lisans) mesleğini icra edebilmek
için aranan nitelikler:
1) Havalimanı giriş kartı almasına engel oluşturacak herhangi bir
Adli Sicil Kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmamak.
2) Mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmesine engel
oluşturacak herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığına dair tam teşekküllü bir
hastaneden son 6 ay içinde almış olmak şartıyla heyet raporu almak (işitme
kaybı/ eksikliği, görme kaybı/eksikliği vb).
SağlıkDurumu Raporu İçin Yetkili Sağlık Kuruluşları Listesi İçin Tıklayınız.
UÇAK
TEKNOLOJİSİ (önlisans) eğitimi mesleğini icra edebilmek için aranan nitelikler:
a)
Havalimanı
giriş kartı almasına engel oluşturacak herhangi bir Adli Sicil Kaydı veya Adli
Sicil Arşiv Kaydı bulunmamak.
b) Mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmesine engel oluşturacak herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden son 6 ay içinde almış olmak şartıyla heyet raporu almak (renk körlüğü, işitme kaybı/eksikliği, görme kaybı/eksikliği vb).
KAYIT İÇİN GEREKLİ İŞLEMLER
1) Öğrenciye ait öğrenim
ücretlerinin yatırılması, (Öğrenim ücretlerini bulunduğunuz yerdeki herhangi
bir Halk Bankası şubesine ya da
Isparta ilindeki Halk Bankası şubelerine 1-5
Eylül 2025 tarihleri arasında Öğrenci Numaranızı banka görevlisine
bildirmek suretiyle yatırabilirsiniz). (Yeni Kayıt Yaptıracak Öğrenciler 2.
Üniversite Okuyanlar ve Uzaktan Eğitim MYO Hariç Ücret Ödemeyecektir.) Öğrenim ücreti yatırılırken
kurumsal tahsilât sistemi kullanılacağından dolayı Yurtiçindeki Tüm Şubelerden
havale masrafı talep edilmeyecektir.
KREDİ KARTI İLE ÖDEME
Öğrenim Ücretini https://obs.isparta.edu.tr adresinden sisteme giriş yaparak Kredi Kartı
(Sanal Pos ile Harç Ödeme İşlemleri) bağlantısına tıklayarak herhangi bir
bankaya ait herhangi bir kredi kartı hesabından ödeme işlemini
gerçekleştirebilirsiniz.
HALK BANKASI BANKAMATİKLERİNDEN ve
İNTERNET BANKACILIĞI İLE ÖDEME
Giriş-->Kurum
Ödemeleri-->Harç-->Ödeme Yapacağınız Kurumun Bağlı Bulunduğu İl Plaka
Kodu (:32 yazılacak)--->ISPARTA UYGULAMALI BİLİMLER LİSANS--->Öğrenci No
girerek Öğrenim Ücretinizi yatırabilirsiniz.
ÖĞRENİM ÜCRETLERİ (Yeni Kayıt Yaptıracak 1.Öğretim Öğrencileri Ücret
Ödemeyecektir.)
ÖĞRENİM
ÜCRETLERİ İÇİN TIKLAYINIZ
Engelli Öğrenciler
Yükseköğretim programlarına kayıt yaptırma veya kayıt
yenileme sırasında 1/7/2005 tarihli ve 5378 sayılı Engelliler Hakkında Kanun ve
30/03/2013 tarihli ve 28603 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan “Özürlülük
Ölçütü, Sınıflandırması ve Özürlülere Verilecek Sağlık Kurulu Raporları
Hakkında Yönetmelik” uyarınca engelli olduğuna dair raporu ilgili yükseköğretim
kurumuna sunan ikinci örgün öğretim programlarına kayıt yaptıracak öğrencilerin
ödemesi gereken öğrenim ücreti tutarlarından, engellilik oranı kadar indirim
yapılır. Engelli olduğu halde, kayıt yaptırma veya kayıt yenileme sırasında
engelli olduğuna dair raporu ibraz edemeyen öğrencilere, ilgili belgeyi ibraz
ettiği tarihte, engellilik oranı kadar yapılacak indirim tutarı red ve iadeler
kaleminden iade edilir.
Şehit,
Malül ve Şeref Aylığı alanlar ile eş ve çocuklarının katkı payı/öğrenim
ücretleri
31/5/2006 tarihli ve 5510 sayılı
Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanununun 47 nci maddesi ile
3/11/1980 tarihli ve 2330 sayılı Nakdi Tazminat ve Aylık Bağlanması Hakkında
Kanun, 23/4/1981 tarihli ve 2453 sayılı Yurt Dışında Görevli Personele Nakdi
Tazminat Verilmesi ve Aylık Bağlanması Hakkında Kanun, 28/2/1982 tarihli ve
2629 sayılı Uçuş, Paraşüt, Denizaltı, Dalgıç ve Kurbağa Adam Hizmetleri
Tazminat Kanunu, 12/4/1991 tarihli ve 3713 sayılı Terörle Mücadele Kanunu
kapsamındaki görevlerini ifa ederken hayatlarını kaybedenlerin eş ve
çocuklarından; 3713 sayılı Terörle Mücadele Kanunu ve 2330 sayılı Nakdi
Tazminat ve Aylık Bağlanması Hakkında Kanun kapsamındaki maluller ile eş ve
çocuklarından; 24/2/1968 tarihli ve 1005 sayılı İstiklal Madalyası Verilmiş
Bulunanlara Vatani Hizmet Tertibinden Şeref Aylığı Bağlanması Hakkında Kanun
kapsamında şeref aylığı alanlar ile eş ve çocuklarından; ikinci örgün öğretim
programlarına kayıt yaptıracak öğrencilerden yaş sınırlaması olmaksızın öğrenim
ücreti alınmaz.
ÖĞRENCİ NUMARASI
Öğrenci Bilgi Sistemi https://obs.isparta.edu.tr adresinden “Öğrenci No Öğren” linkini kullanarak TC Kimlik
Numaranızı girmek suretiyle öğrenci numaranızı 1 Eylül 2025 tarihinden itibaren
öğrenebilirsiniz. Şifreleriniz TC Kimlik Numaralarınızın Son 8 hanesi olarak
atanmıştır.
DERS KAYITLARI
Yeni Kayıt yaptıran öğrencilerin Öğrenci Bilgi
Sistemi https://obs.isparta.edu.tr adresinden DERS KAYITLARI (sadece
güz dönemi için) otomatik olarak yapılacaktır. 15-20 Eylül 2025 tarihleri
arasında derslerinizi sistemden kontrol ediniz.
İNGİLİZCE DERSİ
MUAFİYET SINAVINA GİRMEK İSTEYEN ADAYLAR
Hazırlık sınıfı olmayan programlara kayıt yaptıran
öğrencilerin İngilizce ING-3000, İngilizce 1 (ING-101) ve İngilizce 2
(ING-102) derslerinin muafiyet sınavı yüz yüze yapılacaktır. 15.09.2025
tarihinden sonra sınav ile ilgili bilgiler üniversitemiz web adresinde https://isparta.edu.tr/, https://ydyo.isparta.edu.tr ve https://obs.isparta.edu.tr
adresinde ilan edilecektir. Sınava girmek isteyen öğrenciler 1-5 Eylül 2025 tarihleri arasında OBS
üzerinden İngilizce Muafiyet Sınavı
bağlantısını tıklayarak sınava girmek istediklerini beyan etmek zorundadır.
TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI DERSİ MUAFİYET SINAVINA GİRMEK
İSTEYEN ADAYLAR
Sınava girmek isteyen öğrenciler 1-5 Eylül 2025 tarihleri arasında OBS
üzerinden TBT Muafiyet Sınavı
bağlantısını tıklayarak sınava girmek istediklerini beyan etmek zorundadır.
Sistem ders planında dersi olan öğrenciler için açılacaktır. Sınav tarihi https://obs.isparta.edu.tr adresinde ilan
edilecektir.
ZORUNLU İNGİLİZCE HAZIRLIK SINIFI
MUAFİYET SINAVI
Sınav hakkındaki bilgiler https://ydyo.isparta.edu.tr adresinde duyurulacaktır.
İZİN/KAYIT DONDURMA
Öğrenimine sağlık, askerlik, ekonomik ve sosyal nedenler ile devam
etmek istemeyen öğrencilerden, izin/kayıt dondurmak isteyenler kesin kaydını
yaptırdıktan sonra gerekçelerini belgeleyerek bir dilekçe ile ilgili
Fakülte/Yüksekokul Öğrenci İşlerine başvuracaklardır. Kayıt dondurma isteğinde
bulunacak öğrencilerin ilgili Akademik Birimlerine en geç 26 Eylül 2025
tarihine kadar başvuruda bulunmaları gerekmektedir.
ISUBÜ-MOBİL UYGULAMASI
ISUBÜ Mobil Uygulaması ile
üniversitemiz web sayfasında yer alan tüm işlemleri gerçekleştirebilir, öğrenci
veya personel olarak gerekli işlemleri yapabilir, en güncel haber ve duyurulara
ulaşabilirsiniz. Ayrıca ISUBÜ Mobil uygulama üzerinden ders programınızı, ders
notlarınızı ve sınav programlarınızı takip edebilirsiniz.
ISUBÜ Yoklama’da Manuel, QR, Dijital (Şifreli) ve Dijital (Şifresiz) olarak dört farklı bulunmaktadır. Ders sorumlusu tarafından başlatılan yoklamaya QR’ı okutarak veya “Ben Buradayım” butonuna basarak yoklamaya kolaylıkla katılabilirsiniz. ISUBÜ Mobil’i QR kodu okutarak tüm uygulama marketlerden indirebilirsiniz.
ŞAHSEN KAYIT YAPACAK
ÖĞRENCİLER İÇİN BİRİMLERİN İLETİŞİM BİLGİLERİ |
||
EĞİRDİR SU ÜRÜNLERİ
FAKÜLTESİ DEKANLIĞI ÇÜNÜR MAH. 102. CADDE
NO:250/19 ZİRAAT FAKÜLTESİ BİNASI DOĞU YERLEŞKESİ MERKEZ/ISPARTA |
2462146400 |
esuf@isparta.edu.tr |
ZİRAAT FAKÜLTESİ
DEKANLIĞI ÇÜNÜR MAH. ZİRAAT
FAKÜLTESİ BİNASI DOĞU YERLEŞKESİ MERKEZ/ISPARTA |
2462146200 |
ziraat@isparta.edu.tr |
ORMAN FAKÜLTESİ DEKANLIĞI ÇÜNÜR MAH. ORMAN
FAKÜLTESİ BİNASI DOĞU YERLEŞKESİ MERKEZ/ISPARTA |
2462146500 |
ormanf@isparta.edu.tr |
TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ
DEKANLIĞI TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ BİNASI 100. Yıl
Yerleşkesi Keçeci Mahallesi 129. Sokak No.34 MERKEZ/ISPARTA |
2462146847 |
teknoloji@isparta.edu.tr |
ISPARTA MESLEK
YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ ÇÜNÜR MAH. ISPARTA MESLEK
YÜKSEKOKULU BİNASI DOĞU YERLEŞKESİ MERKEZ/ISPARTA |
2462146705 |
ispartamyo@isparta.edu.tr |
YALVAÇ MESLEK YÜKSEKOKULU
MÜDÜRLÜĞÜ ZAFER MAHALLESİ
KILIÇARSLAN CADDESİ NO:5 YALVAÇ/ISPARTA |
2462147500 |
yalvacmyo@isparta.edu.tr |
SÜTÇÜLER PROF.DR. HASAN
GÜRBÜZ MYO MÜDÜRLÜĞÜ BİRLİK MAH. ATATÜRK
CADDESİ NO:51 SÜTÇÜLER/ISPARTA |
2463512900 |
sutculermyo@isparta.edu.tr |
KEÇİBORLU MESLEK
YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ CUMHURİYET MAHALLESİ
YILDIZ CADDESİ NO:1 KEÇİBORLU/ISPARTA |
2465413620 |
keciborlumyo@isparta.edu.tr |
SENİRKENT MESLEK
YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ SÜLEYMAN DEMİREL
MAHALLESİ NO:11 SENİRKENT/ISPARTA |
2465112739 |
senirkentmyo@isparta.edu.tr |
EĞİRDİR MESLEK
YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ YAZLA MAHALLESİ
ÜNİVERSİTE SOKAK NO:1 EĞİRDİR/ISPARTA |
2463116661 |
egirdirmyo@isparta.edu.tr |
ULUBORLU SELAHATTİN
KARASOY MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ ZİNCİRLİ MAH. İSMET PAŞA
CAD. NO:47 ULUBORLU/ISPARTA |
2462147365 2462147360 2465312622 |
uluborlumyo@isparta.edu.tr |
ŞARKİKARAAĞAÇ MESLEK
YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ ASİL KALE MAH. 130.KONYA
CAD. NO:64 ŞARKİKARAAĞAÇ/ISPARTA |
2464114544 |
skmyo@isparta.edu.tr |
ATABEY MESLEK YÜKSEKOKULU
MÜDÜRLÜĞÜ GEZİRLER MAHALLESİ
ARMAĞANŞAH 7. CADDE 2/1 ATABEY/ISPARTA |
2462713036 |
atabeymyo@isparta.edu.tr |
GELENDOST MESLEK
YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ MUHARREM MAHALLESİ FEVZİ
PAŞA CADDESİ NO:51 GELENDOST/ISPARTA |
2462147450 2462147460 |
gelendostmyo@isparta.edu.tr |
GÖNEN MESLEK YÜKSEKOKULU
MÜDÜRLÜĞÜ CEMAL PAŞA CADDESİ,
GÖLETEVLERİ MAHALLESİ, İDARE SOKAK BİNA NO:5 GÖNEN/ISPARTA |
2462147190 |
gonenmyo@isparta.edu.tr |
AKSU MEHMET SÜREYYA
DEMİRASLAN MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ PAZARCIK MAHALLESİ ÇAY
YOLU CADDESİ NO:3/1 AKSU/ISPARTA |
2463412363 |
aksumyo@isparta.edu.tr |
TEKNİK BİLİMLER MESLEK
YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ ÇÜNÜR MAH.102. CAD. 289/A
TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU BİNASI BATI YERLEŞKESİ MERKEZ/ISPARTA |
2462146901 |
tbmyo@isparta.edu.tr |
UZAKTAN EĞİTİM MESLEK
YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ ÇÜNÜR MAH. ERTOKUŞ BEY
DERSLİKLERİ KAT:5 DOĞU YERLEŞKESİ MERKEZ/ISPARTA |
2462147010 |
uemyo@isparta.edu.tr |
YENİŞARBADEMLİ MESLEK
YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ GÜNDOĞDU MAH.CUMHURİYET
CAD. KERİM TUTUŞ SOK. NO:2/101 YENİŞARBADEMLİ/ISPARTA |
2462147790 |
ybademlimyo@isparta.edu.tr |
YALVAÇ TEKNİK BİLİMLER
MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ ZAFER MAHALLESİ
KILIÇARSLAN CADDESİ NO:5 YALVAÇ/ISPARTA |
2462147540 2462147541 |
ytbmyo@isparta.edu.tr |
BÜYÜKKUTLU UYGULAMALI
BİLİMLER FAKÜLTESİ DEKANLIĞI ZAFER MAHALLESİ
KILIÇARSLAN YERLEŞKESİ NO: 5/B YALVAÇ/ISPARTA |
2462147580 |
bubfa@isparta.edu.tr |
ŞARKİKARAAĞAÇ TURİZM
MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ ASILKALE MAH. 131.KONYA
CAD. NO:50 ŞARKİKARAAĞAÇ/ISPARTA |
2462147660 |
sturizmmyo@isparta.edu.tr |
TURİZM FAKÜLTESİ
DEKANLIĞI ALTINKUM MAH. KUMRULAR
SOKAK NO:2 EĞİRDİR/ISPARTA |
2462147100 |
turizm@isparta.edu.tr |
ISPARTA OSB MESLEK
YÜKSEKOKULU ISPARTA OSB BALADIZ
MAHALLESİ 113.CAD NO:2/A GÜNEYKENT GÖNEN/ISPARTA |
2462147150 |
osbmyo@isparta.edu.tr |
YABANCI DİLLER
YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ ÇÜNÜR MAH. ORMAN
FAKÜLTESİ BİNASI DOĞU YERLEŞKESİ MERKEZ/ISPARTA |
2462146589 |
ydyo@isparta.edu.tr |
ISPARTA BİLİŞİM MESLEK
YÜKSEKOKULU 100. Yıl Yerleşkesi Keçeci Mahallesi 129. Sokak
No.34 |
2462146058 |
bilisimtekmyo@isparta.edu.tr |
ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
ADRES:
Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi, 32200 Bahçelievler Mah. 102. Cad.
No:24 MERKEZ/ISPARTA
Telefon Numaraları
0246 214
6175 / 0246 214 6180/ 0246 214 6177 / 0246 214 6179 / 0246 214 6181 /
0246 214
6176 / 0246 214 6184 / 0246 214 6183
Üniversitemiz
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Akademik Takvimini buradan öğrenebilirsiniz.
Bütün duyurular için https://obs.isparta.edu.tr ve https://isparta.edu.tr/ adreslerini
ve Mobil uygulamayı takip etmeniz önemle rica olunur.
Eposta: oidb@isparta.edu.tr
Web: oidb.isparta.edu.tr
EĞİTİM-ÖĞRETİM İLE
İLGİLİ MERAK ETTİKLERİNİZİ ÖĞRENCİ BİLGİLENDİRME REHBERİNDEN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ. https://isparta.edu.tr/ogrencibilgilendirmerehberi
Bölümlerle ilgili bilgiler için https://aday.isparta.edu.tr/
Üniversitemizin Önlisans ve Lisans
Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği
Üniversitemizin Yönergeleri/Esas ve Usulleri
Not: Yurt, burs, Öğrenim ve
katkı kredisi başvuru işlemlerine için https://kygm.gsb.gov.tr/ internet adresinden ulaşılabilirsiniz.
KREDİ VE YURTLAR GENEL
MÜDÜRLÜĞÜ YURTLAR İÇİN WEB ADRESİ: https://kygm.gsb.gov.tr/YurtMudurlukleri